برانکو: بلندپروازانه به پیروزی فکر می کنم

به گزارش مجله سرگرمی، ما قبلا الدحیل را شکست داده ایم.شاید آنها بازیکنان خوبی داشته باشند و اصلا بهترین تیم آسیا باشند اما پرسپولیس هم اهداف خودش را دارد و برای پیروزی به میدان می رود.

برانکو: بلندپروازانه به پیروزی فکر می کنم

به گزارش خبرنگاران ، نبرد نابرابر، بهترین توصیف است برای بازی پرسپولیس و الدحیل. بازی سخت و حساسی که شاید کمتر کسی پیروزی پرسپولیس را در آن پیش بینی کند اما در درون تیم، هیچ اثری از این ناامیدی نیست. اتفاقا برعکس، همه امیدوارند و آماده خودنمایی مقابل حریف قدرتمندی که هر تیمی را به وحشت می اندازد. در قاموس برانکو و تیمش اما ترس و وحشت جایی ندارد. نه که قدرت حریف را جدی نگرفته باشد، نه. اما مرد کروات حتی وقتی به تکرار می گوید که با بررسی بازی های الدحیل، دنبال نقاط ضعف این تیم بودیم اما چیزی پیدا نکردیم، در ذهنش به رقم زدن اتفاقی فکر می نماید که ما معجزه می خوانیمش. برانکو ایوانکوویچ اما امیدوارانه و به قول خودش بلندپروازانه به فکر پیروزی است و تیمش هم قطعا دست و پا بسته نخواهد بود.

الدحیل را چقدر می شناسید و بازی با این تیم را چقدر برای تیم تان سخت می دانید؟

قبل از هر حرفی باید به شما خبرنگاران خیرمقدم بگویم. در پاسخ به سوال تان هم باید بگویم بازی خیلی سختی مقابل الدحیل خواهیم داشت. البته همه تیم ها قوی هستند و می خواهند صعود نمایند. بله ما الدحیل را می شناسیم و این را هم می دانیم که مقابل این تیم چه کار سختی داریم. الدحیل را به خوبی می شناسیم و قبلا با آنها بازی نموده ایم. آنها با باخت آشنایی ندارند و بازیکنان خوبی دارند ولی ما سعی می کنیم به هدفمان که پیروزی در این بازی است، برسیم. ما اخیرا مسابقات الدحیل را بررسی و سعی کردیم نقاط ضعف آنها را پیدا کنیم اما متاسفانه نتوانستیم نقطه ضعفی پیدا کنیم. آنها خیلی قوی هستند. قطعا بازی بسیار سختی داریم اما تمام کوششمان را می کنیم تا نتیجه خوبی در زمین بگیریم.

نتیجه خوب برای پرسپولیس یعنی نباختن در قطر. آیا به پیروزی هم فکر می کنید؟

خوبی بازی با الدحیل این است که یک بازی دو مرحله ای است ولی این دلیل نمی گردد که ما برای بردن کوشش نکنیم. نمی دانم چرا شما این طور فکر می کنید ولی ما در قطر و در تهران دنبال پیروزی هستیم و هدف مان این است که به مرحله بعد صعود کنیم.

قبلا گفته بودید که تیم تان مقابل الدحیل به پیروزی رسیده. آیا این موضوع و پیروزی برابر لخویا به شما و پرسپولیس انگیزه خواهد داد؟

من فقط نتیجه بازی قبلی را اعلام کردم و هدف دیگری نداشتم. ما در آن مسابقه برنده شدیم اما فردا یک مسابقه جدید پیش رویمان است. گذشته از اینها، الدحیل از لحاظ کیفیت خیلی بهتر گردیده و پیشرفت نموده است. با این حال ما تمام کوششمان را می کنیم تا فردا نتیجه خوبی بگیریم. این یک مسابقه جدید است و یک نتیجه جدید هم خواهد داشت که می خواهیم آن را به نفع خودمان رقم بزنیم.

آیا پرسپولیس در این مدت بازیکن جدیدی جذب نموده و آیا بازیکن محروم یا مصدومی برای این مسابقه دارید؟

همانطور که می دانید ما از دو پنجره نقل و انتقالات محروم بودیم که در تابستان سال جاری هم این محرومیت وجود داشت و به همین دلیل نتوانستیم بازیکن جدید جذب کنیم. البته من نگران نیستم چرا که بازیکنانم را خوب می شناسم و به آنها ایمان دارم. ما در لیگ ایران هم فصل را خوب آغاز کردیم. باید بگویم که من بلندپروازی خاص خودم را دارم و جز پیروزی، هیچ نتیجه ای برایم راضی نماینده نخواهد بود. ما بازیکن نخریده ایم اما با همین تیم می توانیم اجرای خوبی داشته باشیم. در نیم فصل هم بازیکنان جدید به ما اضافه خواهند شد. در مورد بازیکنانم باید بگویم که مصدوم نداریم و همه بازیکنانی که به قطر آمده اند، برای بازی کردن آمادگی کامل دارند.

الدحیل در 8 بازی این فصل لیگ قهرمانان و 3 بازی لیگ قطر شکست نخورده. آیا می توان این تیم را شکست داد؟

همانطور که گفتم ما قبلا این تیم را شکست داده ایم. در مورد بازی احتیاج به صحبت خاصی نیست. شاید آنها بازیکنان خوبی داشته باشند و اصلا بهترین تیم آسیا باشند اما پرسپولیس هم اهداف خودش را دارد و برای پیروزی به میدان می رود.

2 - 470

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1629

به "برانکو: بلندپروازانه به پیروزی فکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: بلندپروازانه به پیروزی فکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید