توضیحات رئیس سازمان لیگ کشتی در مورد استقبال 10 تیم آزاد و فرنگی از لیگ 89

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: در هر دو رشته آزاد و فرنگی 10 تیم برای شرکت در مسابقات اعلام آمادگی کرده اند که ما می خواهیم مسابقات را با 8 تیم برگزار کنیم.

توضیحات رئیس سازمان لیگ کشتی در مورد استقبال 10 تیم آزاد و فرنگی از لیگ 89

عبدالمهدی نصیرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص تیم هایی که تاکنون در دو رشته آزاد و فرنگی قطعی شده است، گفت: تیم ایران مال که با نام بازار بزرگ ایران در مسابقات شرکت خواهد کرد، به همراه دانشگاه آزاد مازندران، رعد ستارگان ساری، پاس تهران، راه و شهرسازی گلستان، آسانسور و پله برقی تهران، هیئت کشتی خراسان رضوی، هیئت کشتی خراسان شمالی، شرکت پاکسان و گل گهر سیرجان در رشته آزاد و همچنین تیم های بازار مبل ایران، سیناصنعت ایذه، شهدای مدافع حرم قم، پاس تهران، دانشگاه آزاد خوزستان، هیئت کشتی خراسان جنوبی، رعد پدافند ارتش آذربایجان شرقی، گل گهر سیرجان و آریوبرزن بهبهان در رشته فرنگی از حضور قطعی در مسابقات خبر داده اند. ضمن اینکه سایپای تهران نیز شاید در لیگ فرنگی شرکت کند.

وی شرح داد: با وجود اعلام آمادگی حدودا 10 تیم، ما تلاش مان این است که مسابقات را با 8 تیم و در دو گروه 4 تیمی برگزار کنیم و به همین دلیل احتمال دارد دو تیم از هر دو رشته کم شود. در این شرایط ما اعلام آمادگی ها و وضعیت تیم ها را برای حضور در مسابقات بررسی خواهیم کرد.

نصیرزاده با تاکید بر اینکه تیم ها شرایط مالی نسبتا مناسبی برای حضور در مسابقات فراهم کرده اند، گفت: بودجه ای دو میلیاردی از سوی شورای شهر به تیم شهدای مدافع حرم قم تزریق می شود. اینطور که به ما گفته شده هیئت خراسان جنوبی هم با بودجه یک و نیم میلیاردی در مسابقات حضور پیدا خواهد کرد. طبق مصوبه گل گهر سیرجان نیز، آنها در رشته آزاد هم می خواهند تیم داری کنند، درحالیکه قبلا گفته بودند فقط در رشته فرنگی حضور خواهند داشت.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 46157

به "توضیحات رئیس سازمان لیگ کشتی در مورد استقبال 10 تیم آزاد و فرنگی از لیگ 89" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات رئیس سازمان لیگ کشتی در مورد استقبال 10 تیم آزاد و فرنگی از لیگ 89"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید