خبرنگاران تدابیر ترافیکی پلیس استان کرمان طی 48 ساعت آینده تشدید می شود

به گزارش مجله سرگرمی، کرمان - خبرنگاران - رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان از تشدید تدابیر ترافیکی طی 48 ساعت آینده خبر داد.

خبرنگاران تدابیر ترافیکی پلیس استان کرمان طی 48 ساعت آینده تشدید می شود

سرهنگ یوسف نجفی روز دوشنبه با اعام این مطلب به خبرنگار خبرنگاران گفت : در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور فاصله گذاری اجتماعی با هدف کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، از تردد تمامی خودروها و موتورسیکلت ها (به استثنای مواردی که در اطلاعیه های قبلی اطلاع رسانی شده) به پارکها، بوستان ها، تفرجگاه ها، روستاها و مناطق ییلاقی جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: این در طرح در تکمیل طرح فعلی که بر اساس آن تمام مبادی ورودی و خروجی شهرها در حال کنترل شدید است، اجرا می شود.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان تاکید کرد: چنانچه معدود رانندگانی قصد قانون شکنی و به خطرانداختن سلامت خود و دیگران را داشته باشند مبلغ 500 هزارتومان جریمه برای آنها اعمال شده و خودرو یا موتورسیکلت آنان نیز بلافاصله به نزدیکترین پارکینگ منتقل خواهد شد.

طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در کرمان و بسته شدن ورودی های این استان از 15 فروردین ماه در استان اجرایی شده و در راستای در این طرح فقط ساکنان شهرها اجازه ورود به شهر خود را دارند و با در نظر دریافت تمهیداتی برای شناسایی افراد بومی هر شهر، مسافران و افراد غیربومی، اجازه عبور از کنار گذر شهرها را دارند.

ادر این طرح تمامی سفرهای برون شهری لغو شد، البته خودروهای نقلیه باری حامل موادغذایی و سوختی، امدادی، انتظامی، درمانی، اورژانس و آتش نشانی از این موضوع مستثنی خواهند بود.

در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در کرمان وبسته شدن ورودی های این استان ورود رانندگان به شهرهای غیر محل سکونت شان ممنوع شده است و در صورتی که به این شهرها وارد شوند، مرتکب تخلف شده و تا یک ماه خودروهای آنها توقیف و مبلغ500 هزار تومان نیز جریمه خواهند شد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 80399

به "خبرنگاران تدابیر ترافیکی پلیس استان کرمان طی 48 ساعت آینده تشدید می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تدابیر ترافیکی پلیس استان کرمان طی 48 ساعت آینده تشدید می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید