خبرنگاران خلیج فارس روزهای شنبه و یکشنبه متلاطم است

به گزارش مجله سرگرمی، بوشهر-خبرنگاران- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: از ظهر روز شنبه تا صبح یکشنبه خلیج فارس مواج و متلاطم است.

خبرنگاران خلیج فارس روزهای شنبه و یکشنبه متلاطم است

زهرا راستگو روز آدینه در این رابطه اضافه نمود: آنالیز نقشه های هواشناسی نشان می دهد که از شنبه تا سه شنبه، تحت تاثیر عبور متوالی امواج ضعیف ناپایدار از جو استان، آسمان به تناوب ابری خواهد بود و شنبه و سه شنبه احتمال بارش پراکنده باران همراه با وزش باد دور از انتظار نیست.

وی اعلام کرد: همچنین پیش بینی می گردد ظهر شنبه تا صبح یکشنبه با افزایش سرعت وزش باد شرقی و جنوب شرقی بر روی دریا و غرب خلیج فارس، تلاطم دریا نیز افزایش یابد.

راستگو ادامه داد: امروز آسمان استان صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با غبار محلی و فردا به تدریج آسمان ابری می گردد و بر روی دریا و در بعضی نقاط گاهی بارش خفیف و پراکنده باران رخ می دهد.

وی ادامه داد: در25 ساعت آینده جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا 28 کیلومتر در ساعت خواهد بود که از اواخر وقت امروز به تدریج جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا 30 و به تدریج تا ظهر فردا بر روی دریا و سواحل استان تا 36 کیلومتر در ساعت خواهد شد.

راستگو ارتفاع موج در سواحل استان را تا پیش از ظهر فردا 30 تا 90 سانتیمتر بیان کرد و گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 00:10 دقیقه بامداد، مد اول دریا ساعت 07:42، جزر دوم دریا 11:19 و مد دوم دریا ساعت 17:11 خواهد بود.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 84986

به "خبرنگاران خلیج فارس روزهای شنبه و یکشنبه متلاطم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خلیج فارس روزهای شنبه و یکشنبه متلاطم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید