معاون نوآوری معاونت علمی رییس کمیته اطلاعات و فناوری اسکاپ شد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان رییس دومین کمیته اطلاعات، فناوری ارتباطات، علوم، تکنولوژی و نوآوری اسکاپ منصوب شد.

معاون نوآوری معاونت علمی رییس کمیته اطلاعات و فناوری اسکاپ شد

به گزارش خبرنگاران، پیمان صالحی، معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی به عنوان رییس کمیته اطلاعات، فناوری ارتباطات، علوم، تکنولوژی و نوآوری وابسته به کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل در آسیا و اقیانوسیه(اسکاپ) در بانکوک برگزیده شد.

این کمیته که از روز پنج شنبه هشتم شهریورماه کار خود را شروع نموده و تا دهم شهریور ادامه خواهد داشت وظیفه دارد که موضوعات مرتبط با استفاده مطلوب از تکنولوژی های نوین را برای نیل به اهداف توسعه پایدار مورد آنالیز قرار دهد.

همچنین پس از جمع بندی راهکارهای تعیین و قابل اجرا در کشورها برای رسیدن به اهداف مذکور، آنها را برای تصویب نهایی به کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل در آسیا و اقیانوسه (اسکاپ) ارائه کند.

کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل در آسیا و اقیانوسیه از جمله سازمان های وابسته به اکوسوک بوده که با هدف مقابله با چالش های عمده در کشورهای حوزه آسیا و پاسیفیک در سال 1947 تاسیس گردیده است.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مقر این سازمان بین المللی که دارای 53 عضو است، در بانکوک قرار گرفته است.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2036

به "معاون نوآوری معاونت علمی رییس کمیته اطلاعات و فناوری اسکاپ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون نوآوری معاونت علمی رییس کمیته اطلاعات و فناوری اسکاپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید