پرسپولیس دو امتیاز دیگر داد، تیم گل محمدی نگرانی بزرگ ایجاد کرد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 19:05 امروز سه شنبه در هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان 2020 آسیا میهمان شارجه امارات بود که این بازی با تساوی 2 به 2 به انتها رسید. علی علیپور (9 و 29) برای پرسپولیس و مهند علی (26) و رایان مندس(45) برای شارجه گلزنی کردند.

پرسپولیس دو امتیاز دیگر داد، تیم گل محمدی نگرانی بزرگ ایجاد کرد

هر دو تیم که ملاقات هفته اول خود را با شکست به اتمام رسانده بودند دنبال کسب سه امتیاز از همان ابتدای این مسابقه بودند. با این حال سرخپوشان ایران با رجحان خود در پاس های کوتاه و بلند توانست بر میزبان اماراتی خود مسلط شده و خیلی زود در دقیقه 9 با پاس مهدی ترابی و ضربه دقیق علی علیپور به گل برسد.

در ادامه، شاگردان عبدالعزیز العنبری در شارجه امارات سعی بر حبران گل خورده خود داشتند که در موقعیتی مشکوک به آفساید توانستند دروازه علیرضا بیرانوند را باز نمایند.

پس از این گل شاگردان یحیی گل محمدی خیلی زود توانستند گل خورده را با حرکت تیمی رو به جلو و با شوت دقیق علی علیپور جبران نمایند تا مهاجم سرخ ها دومین گل خود و پرسپولیس را به ثمر برساند.

گل دوم پرسپولیس باعث شد تا میزبان، بازی کاملا تهاجمی را در دقایق انتهای نیمه اول انجام دهند که علیرضا بیرانوند در یکی از خطرناکترین حملات شارجه پیروز شد ضربه محمد خلفان را در دقیقه 41 دفع کند اما در آخرین دقیقه اشتباه شجاع خلیل زاده فرصت را به بازیکن شارجه داد تا با ضربه ای محکم دروازه بیرانوند را برای بار دوم باز کند.

نیمه دوم با مالکیت توپ شاگردان یحیی گل محمدی در پرسپولیس همراه بود اما اشتباهات فردی مدافعان پرسپولیس باعث شد تا ضد حمله های شارجه خطرناک گردد.

دو تیم که برای کسب سه امتیاز کوشش می کردند در نیمه دوم تعویض هایی را داشتند.

سید جلال حسینی که در بین دونیمه جای خود را به دلیل مصدومیت با محمدحسین کنعانی زادگان عوض کرد تا اولین تعویضی این تیم محسوب گردد. در ادامه نیز آنتونی استوکس به جای کریستین اوساگونا و بشار رسن جانشین وحید امیری شدند تا فشار حملات سرخپوشان ایران روی دروازه شارجه افزایش یابد اما عدم تاکتیک معین این تیم هیچ گلی برای پرسپولیس به همراه نداشت تا تساوی دو - دو را در این ملاقات رقم بزنند.

پرسپولیس و شارجه امارات در حالی به یک امتیاز رضایت دادند که در ملاقات دیگر گروه C لیگ قهرمانان آسیا التعاون عربستان پیروز شد الدحیل قطر را با دو گل شکست دهد.

در انتها ملاقاتهای هفته دوم این گروه، تیم التعاون عربستان با 6 امتیاز در صدر جدول واقع شده است، الدحیل قطر با 3 امتیاز در رده دوم ایستاده است و پرسپولیس و شارجه امارات با یک امتیاز سوم و چهارم هستند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70507

به "پرسپولیس دو امتیاز دیگر داد، تیم گل محمدی نگرانی بزرگ ایجاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس دو امتیاز دیگر داد، تیم گل محمدی نگرانی بزرگ ایجاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید