پیروزی سخت آمریکا برابر ترکیه، 6 تیم راهی دور دوم شدند

به گزارش مجله سرگرمی، در خاتمه بازی های روز چهارم جام جهانی بسکتبال 2019 چین، 6 تیم دیگر جواز حضور در دور دوم این مسابقات را کسب کردند.

پیروزی سخت آمریکا برابر ترکیه، 6 تیم راهی دور دوم شدند

به گزارش خبرنگاران، چهارمین روز از رقابت های جام جهانی بسکتبال 2019 چین از صبح امروز (سه شنبه) 12 شهریور ماه 1398 با برگزاری 8 دیدار در گروه های چهارم تا هشتم پیگیری شد که در سرانجام بازی های امروز، 6 تیم دیگر جواز حضور در دور دوم این رقابت ها را کسب کردند تا به این ترتیب شمار تیم های صعود کننده به 12 برسد. تنها 4 تیم دیگر می توانند راهی مرحله بعد شوند.

در یکی از حساس ترین بازی های امروز، دو تیم ترکیه و آمریکا مدعی عنوان قهرمانی به مصاف هم رفتند و در حالی که ترک ها تا لحظات سرانجامی با حریف قدرتمند خود پایاپای پیش می رفتند، در نهایت با نتیجه 92 - 93 مغلوب مدعی عنوان قهرمانی یعنی آمریکا شدند.

در دیگر بازی حساس امروز نیز یونان در یک بازی حساس به مصاف تیم ملی برزیل رفت و در حالی که با درخشش جیانیس آنتتوکومپو تا لحظات و ثانیه های سرانجامی پیش بود، در نهایت با نتیجه بسیار نزدیک 79 - 78 شکست خورد.

نتایج بازی های امروز به توضیح زیر رقم خورد:

گروه E

ژاپن 76 - 89 جمهوری چِک

آمریکا 93 - 92 ترکیه

گروه F

مونته نگرو 83 - 93 نیوزلند

برزیل 79 - 78 یونان

گروه G

دومینیکن 70 - 68 آلمان

اردن 64 - 103 فرانسه

گروه H

استرالیا 81 - 68 سنگال

لیتوانی 92 -69 کانادا

در سرانجام بازی های امروز تیم های برزیل با کسب دو برد از گروه F، تیم های جمهوری دومینیکن و فرانسه هر کدام با دو برد از گروه G، استرالیا و لیتوانی هر کدام با دوبرد از گروه H و آمریکا نیز با کسب دو پیروزی از گروه E جواز حضور در دور دوم جام جهانی را کسب کردند.

پیش از این نیز در سرانجام بازی های دیروز (دوشنبه) 11 شهریور ماه 1398، لهستان با کسب دو پیروزی از گروه A، تیم های آرژانتین و روسیه هر کدام با دو برد از گروه B، اسپانیا با دو برد از گروه C و تیم های صربستان و ایتالیا نیز هر کدام با دو برد از گروه D راهی دور دوم مسابقات جام جهانی شدند.

thailandro.ir: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی

turkeyro.ir: تور ترکیه ارزان قیمت، تور استانبول، تور آنتالیا، کوش آداسی، ازمیر، آنکارا

vetworld.ir: مجله دامپزشکی | مجله خبری دانشجویان دامپزشکی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43702

به "پیروزی سخت آمریکا برابر ترکیه، 6 تیم راهی دور دوم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سخت آمریکا برابر ترکیه، 6 تیم راهی دور دوم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید