چرا هتل درویشی بهترین هتل مشهد است؟

به گزارش مجله سرگرمی، تا اسم بهترین هتل های مشهد میاد، اولین هتلی که به ذهنمون میرسه، هتل درویشی هست. این هتل وقتی ساخته شد کلی سر و صدا کرد، چرا؟ چون خیلی از استانداردهای بین المللی هتلداری توش رعایت شده بود و مسافرا هم از دیدن این همه خدمات لوکس تو ایران، کاملا راضی بودن و البته هنوز هم هستن. هتل درویشی از اون هتل های پنج ستاره خوب تو مشهده که به صفر تا صد خدماتش نمره بیست میدین و از همه مهمتر هتلیه که نزدیک حرمه. یعنی از اونجا با چند دقیقه پیاده روی می تونین به حرم امام رضا (ع) برسین. برای همین هتل درویشی، اولین اسمیه که بعد از اینکه خواستین رزرو هتل در مشهد انجام بدین به ذهنتون میاد. خب بریم سراغ دلایلی که میگه چرا هتل درویشی بهترین هتل مشهده؟

چرا هتل درویشی بهترین هتل مشهد است؟

اولین چیزی که هر کسی ممکنه تو یه هتل بهش توجه کنه، اتاق هاشه، اتاق های هتل درویشی هم انواع مختلفی داره، از اتاق های معمولی تا اتاق هایی که خیلی خاصن و دکوراسیون جالبی دارن. مثلا اتاق آینده، که دو تا پنجره داره و میگن یکیش تمثیل گذشته است و یکی هم تمثیل آینده! البته خود هتل درویشی اعتقاد داره که این اتاق، امکاناتی در اختیار مهموناش میذاره که منطبق با نیازهای آینده اوناست، یه چیزی فراتر از امکانات امروزی هتل ها. یکی از باحال ترین اتاق های هتل درویشی هم مربوط به پنت هاوس اسپا هست، پنت هاوس همونطور که می دونین اغلب آخرین طبقه یک ساختمونه که هم امکانات باحال و تراس بزرگ و روباز داره و هم چشم اندازش غالبا خیلی خوبه، حالا فرض کنین که اتاق مجللتون، یه جکوزی اختصاصی هم داشته باشه، آخ چه حالی میده! اتاق های ملل هم از اتاق های پرطرفدار این هتل پنج ستاره تو مشهد هستن، حالا اتاق ملل یعنی چی؟ فرض کنید اتاقتون پر باشه از صنایع دستی مربوط به مصر و نقاشی های مصر باستان. طراحی داخلی در و پنجره هاش هم شبیه قصر فراعنه مصر باشه، خب این اتاق میشه سوئیت دوبلکس مصر تو هتل درویشی. حالا فرض کنید طراحی داخلیتون الهام گرفته از معماری تخت جمشید و هخامنشیان باشه، این میشه اتاق ایران باستان. یه سری نقش و نگار و اسلیمی و کاشی فیروزه ای هم یه اتاق رو تزئین کرده که بهش میگن دوبلکس ایران اسلام. پنت هاوس رم رو هم بهش میگن مجلل ترین واحد اقامتی هتل درویشی، انگار با اقامت تو این پنت هاوس، دارین نقش یه امپراتور یا امپراتریس رو تو یه فیلم تاریخی بازی می کنین. سوئیت دوبلکس هند، سوئیت دوبلکس عرب و دوبلکس چین هم از اون جاهایی هستن که یه تجربه متفاوت براتون میسازن. و اما اتاق ماه عسل هتل درویشی! اتاق کوئین یا همون اتاق ماه عسل هتل درویشی، یه دکوراسیون خیلی لوکس و مجلل داره و برای عروس دومادا گل آرایی ویژه میشه. البته این اتاق هم از اتاق های جکوزی دار محسوب میشه. سوئیت دوبلکس پرزیدنتال و اتاق های امپریال هم برای اقامت خیلی خوبن.

این هتل خدمات زیادی ارائه میده و هرکدوم این خدمات رو به بهترین شکل انجام میده. مثلا ترانسفری که داره و شما رو از فرودگاه به هتل درویشی میرسونه، میتونه یه ماشین فوق لوکس به انتخاب خودتون باشه. صبحونه اش هم خیلی معروفه و تو منوش 200 تا صبحونه مختلف هست. هتل درویشی چند تا رستوران و کافی شاپ خوب داره، رستوران ارغوان که برای صبحونه خوردنه، رستوران آتریوم، رستوران روف گاردن (که اسمش هم آدمو هیجان زده میکنه)، فست فود فیروزه، چایخانه سنتی برکه، کافی شاپ مرکزی، کافی شاپ بیلیارد (که تو سالن بیلیارده) و کافی شاپ اسپا. وقتی تو هتل درویشی اقامت کنین، براتون انتخاب این رستوران ها سخت میشه ولی خب با توجه به منوی متنوعی که در اختیارتون میذارن، می تونین راحت تر انتخاب کنین. هتل درویشی دوتا تالار مجلل هم داره، تالار آیینه و سالن دیپلمات که توش می تونین مراسمتون رو برگزار کنین، بنا به درخواست شما این سالن ها رو می تونن به چیدمان های مختلف ارائه کنن، این سالن ها اونقدر شیک و جذابن که اگه یه بار ببینینشون، تو انتخابشون شک نمی کنین.

مجموعه آبی هتل درویشی هم علاوه بر اینکه استخر و جکوزی و سونا خشک و بخار و حموم سنتی داره، یه عالمه ماساژ مختلف هم توش ارائه میشه. از ماساژ سنگ و عسل و دکتر ماهی گرفته تا ماساژ بامبو و ماساژ تایلندی و سر و صورت! تو مرکز خرید هتل درویشی هم می تونین کلی مغازه های برند ببینین و ازشون با اطمینان خرید کنین، دیگه هم نیاز نیست برین بقیه مراکز خرید شهر رو بچرخین. اگر بچه کوچیک دارین هتل درویشی انتخاب مناسبیه، چون هم آتلیه عکاسی کودک داره و هم شهربازی و میتونه حسابی سرگرمشون کنه و خاطرات خوبشونو ثبت کنه.

لابی بسیار شیک و مجلل، ترانسفر رایگان حرم، پارکینگ و اینترنت رایگان، خدمات صرافی، خدمات گشت مشهد، تاکسی سرویس، آرایشگاه بانوان و آقایان، آتلیه عکاسی سنتی از امکانات هتل درویشی محسوب می شه که باعث شده این هتل جز بهترین هتل های مشهد باشه. شما می تونین برای رزرو هتل درویشی مشهد به بخش هتل های مشهد تو سایت علاءالدین تراول برین و بعد از دیدن عکس، امکانات و همه اطلاعاتش، با نرخ مناسب و فقط با چندتا کلیک اونو رزرو کنین.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: همگردی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37591

به "چرا هتل درویشی بهترین هتل مشهد است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا هتل درویشی بهترین هتل مشهد است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید